miercuri, 7 decembrie 2011

Despre Starea Naţiunii- Fără zahăr


Despre Starea Naţiunii- Fără zahăr

Bine te-am găsit dragă vere
Credeam că-n Romania
I-o reală plăcere
Să te plimbi cu faitonu
Dar calu mi s-o-îmbolnăvit de stres
Că strada-i poligon de tras cu tunu
Aveţi gropi aşa de mari încât într-una
Ne-am prăbuşit, şi calu şi-o rupt mâna
El o plecat io n-am putut să ies
Şi mă gândeam, frecându-mă la ochi
Ca dacă-aş inundao cu apa potabilă
Din orice stradă cimitir de gropi
Ar reieşi artera navigabilă
În loc de maşin-ţi cumperi barcă
Şi vâsleşti relaxat oriunde-ţi vine
Că am aflat ca băieţii din Veneţia
Se descurcă foarte bine
Si ca să n-avem accidente
Şi scufundari violente
De bărci şi populaţie
Rog lumea să susţină
Delfinu Fliper să devină
Comandant la circulatie

Aaa stai puţin ca nimeni
Prin oraş no să meargă
Totu va fi pustiu
Că cineva o vândut
Parcă cu barca toată flota
Din Herăstrău şi Cismigiu

Daţii răgaz şi în 20 de ani
Totu-i rezolvat
Momentan guvernu este ocupat
Staţi liniştiţi şi în 20 de ani
Totui asfaltat
Că guvernu are bani da nu’s de dat

Când am ajuns în capitală
Am văzut un tren pe stradă
Cica era metrou
Cum??? Metrou la suprafaţă
Dacă vine dupa mine
Ca să-mi taie vreun picior
Şi-am zis atunci
Ghiciuşca măsi
Oi fi io din Dorohoi
Dar cine-o mai văzut în lume
Ca metroaiele să umble pe deasupra băi
Noroc cu un baiet de cartier
Care mi-o zis râzând
“Haha ţărane
Au scos metroul din subsol
Că prin subsol vor să bage avioane
Aaa buni baieţi
Păi dacă o ţinem tot asa
În curând, cred eu,
Că-n capitală peste blocuri
Va zbura cloxonând
Tramvaiu greu

Daţii răgaz şi în 20 de ani
Totu-i rezolvat
Momentan guvernu este ocupat
Staţi liniştiţi şi în 20 de ani
Totui asfaltat
Că guvernu are bani da nu’s de dat

Daţii răgaz şi în 20 de ani
Totu-i rezolvat
Momentan guvernu este ocupat
Staţi liniştiţi şi în 20 de ani
Totui asfaltat
Că guvernu are banï da nu’s de dat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu