miercuri, 14 martie 2012

Mâini curate – Imnul Pieţei Universităţii – Protestul unui compozitor – EDUARD CÂRCOTĂ

EDUARD CÂRCOTĂ - Protestul unui compozitor - Mâini curate
Muzica : Eduard Cârcotă
Text: Piaţa Universităţii, Mădălina Cârcotă, Ştefan Popescu 
Video: Mâini Curate – Imnul Pieţei Universităţii – Protestul unui compozitor – Eduard Cârcotă


Mesajul lui Eduard Cârcotă:

“Dragii mei, de obicei nu scriu cântece pentru mine, dar de această dată am considerat că trebuie sa-mi susţin singur Protestul. Nu am vrut să apelez la artiştii consacraţi să-mi cânte creaţia din simplul motiv că fiecare este liber sa aibă o opţiune şi nu am dorit să conving pe nimeni să-şi asume ceea ce eu vreau să transmit prin acest Mesaj. Aşa că vă rog să-mi scuzaţi stângăciile interpretative , însă oricine doreşte să se alăture Protestului meu este liber să o facă şi promit să deschid o sesiune de înregistrări pentru toţi cei care vor să cânte alături de mine. Artişti, cântăreţi, actori, politicieni, protestatari din pieţe, ziarişti şi în general maxim 22 de milioane de români, dacă vă regăsiţi în cântecul meu, CÂNTAȚI!
PS: Mulţumesc tuturor celor care m-au inspirat: lui Titi, celor din Piaţa Universităţii, lui Nelly, Sthephanie şi Thomas pentru implicare.”
Mulţumiri speciale tuturor românilor care au avut şi încă mai au curajul să spună ce simt şi ce gândesc.
La realizarea clipului s-au folosit imagini de pe următoarele site-uri:
atitudini.wordpress.com
antena3.ro
gandul.info
facebook.com
youtube.com
Editare video: Crashsky (crashskysplace.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu